چپ دست

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟

چپ دست

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟

خوشی با توست !!!

 
 
متن زیر (غیر از مقدمه) نشأت گرفته از یک عکس العمل عاطفیه و احساسیه شدیده، درسته ساده است اما ساده نگیریدش.
ساده نگیر این همه سادگی رو ...
 
مقدمه ی بی ربط به عکس العمل عاطفی:
 
می دونید داستان ما و خدا مثل چیه ؟؟
مثل داستان پدری می مونه که واسه قبولیه بچه اش جایزه تعیین می کنه و می گه اگه توی امتحانات قبول بشی واست دوچرخه می خرم.
هدف پدر از تعیین جایزه قبولی و ایجاد انگیزه ی لازم در درون بچه است برای رسیدن به هدف اصلی، که همون قبولیه.
خدا هم همین طور واسه بنده هاش جایزه گذاشته و و گفته هر کی بیشتر به من نزدیک بشه می فرستمش طبقه ی بالاتره بهشت. ما آدم ها هم که واسه حوری و درخت و زمین و ملک خودمون رو می کشیم و چی می شه ؟؟
به خدا نزدیک می شیم.
خدا براش فرقی نمی کنه واسه چی نزدیکش شدی اون در هر صورت جایزه ات رو می ده و این نشون می ده که خدا خوبیه مطلقه. اما اونی که واسه جایزه درس می خونه هیچ وقت به درجات عالی نمی رسه. دیگه اگر هم واسه دانشگاه رفتن جایزه گذاشته بشه، واسه فوق لیسانس و دکترا جایزه ای نمی گذارن و پسری که به جایزه ی مادی عادت کرده، معنویات واسش مهم نیست.
 
و عکس العمل عاطفی:
 
همه چیز با خوندن این جمله شروع شد:
"الهی خوشی با توست، اشارت به بهشت می کنی ؟"
 
الهی دستم بگیر و بالا بکش و اجازه دِه تا بهشتت را به آتش بکشم و جهنمت را خاموش کنم، که تو را برای خودت می خواهم و نه برای راهیابی به بهشت و فرار از جهنم.جهنم خوش است که تو در آنجا با من باشی و بهشت جهنم است که آنجا نیز تو با منی و اما من به یاد تو نباشم.
الهی دلم را پر از مهر خودت کن که جز تو چیز دیگر و کس دیگر نمی خواهم.
الهی اسمت درون قلبم رعشه می آفریند و در چشمانم اشک. این حس را در وجودم حفظ کن که تو حافظی و نگهدارنده.
الهی جز تو ندارم و جز خودت به من نده که هر چیز جز تو جزو دارایی هاست و من هیچ نمی خواهم. خوش است هر چیز که دارم در راه تو باشد و  هر کار که می کنم برای تو و فقط خودت بدین امر دانایی و توانا که تو توان مطلقی و جز تو توانی نیست.
الهی دستم بگیر و کمک کن که دو روز دنیا را به یاد تو، به راه تو و برای تو صرف کنم که تو تمام دلیل وجود من هستی.
الهی دلم تنگ است و محدود، آن را بزرگ کردان که خودت در آن جای بگیری و جز تو هیچ.
الهی دستانم کوتاه اند و به تو نمی رسند. تو مرا دریاب و دستانم بگیر که تو نزدیکی و اینجایی و من دورم و اینجایم.
الهی همه تویی و هیچ تویی. هیچ تویی چون همه تویی و هیچ جز تو نیست و هیچ از تو جدا نیست.
الهی کمکم کن که بنده ی ناتوان توام و قدرت این کارزار ندارم.
الهی خوشی و خوبی و تمام پاکی ها با توست، اشاره ام به بهشت مکن و مرا همان جا فرست که خود آنجایی.
الهی اگر تو را آن گونه که می خواهی دوست ندارم، بدین خاطر است که تو را خوب نمی شناسم. خدایا مرا با خودت و راهت آشنا بگردان که سعادت دنیا و آخرت با تو بودن است. که این دنیا و آن دنیا با هم تفاوتی ندارند جز در چیزهایی جز تو.
الهی حکمتت حق است و مرا با حق آشنا کن تا هیچ گاه به بزرگیه تو شک نکنم. که ناقصم و خطا کار و تنها اگر با من باشی کامل می شوم و جز تو نمی خواهم.
الهی دستانم ضعیف اند و تاب ندارند که مرا بالا بکشند تو خود نیرویی دِه که در آن نیرو جز تو نباشد.
الهی نامت را در دل و درونم جای بده که اگر تو نخواهی هیچ کس نمی تواند چنین کند.
الهی توانی دِه که که بتوانم تمامی مسائب و مشکلات را تحمل کنم که به تو و تنها تو برسم و جز تو هیچ.
زیستنم دلیلی دارد و آن تویی که به نیک زیستنم راهنمایی کردی. و مردنم علتی دارد و آن نیز تویی که مرگ دست تو و تو صاحب جانی.
الهی خواهشی دارم، گناهانم ببخشای و مرا با خود آشنا کن که اگر نبخشایی به تو نخواهم رسید و باز می مانم، باز می مانم در راه که جز تو هیچ چیز به دادم نخواهد رسید.
بارالهی دستم بگیر که تمام این خواسته ها همین بود و جز این نبود.
نظرات 3 + ارسال نظر
عارفه دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ http://00koche00.blogfa.com

سلام نیما جووووووووووووووونی

چطوری؟

واقعا شرمنده ام می خواستم بیام بهت بگم اما مگه این امتحانای لعنتی می ذارن. خدا رو شکر فردا اخریشه/

راستش نمی دونم چرا یه دفعه به سرم زد اسباب کشی کنم. رفتم تو کوچه ی جدید...

تازه من هیچ وقت مهربونای همیشگی مو فرااااااااااااااااااااااااااموش نمی کنم ، اینو یادت باشه { چشمک }

وبلاگ مال تو بود منم واسه شوخی اونا رو گفتم اصلا می خوای آتیشش بزن.
فقط قبلش به من بگو یه کپی ازش بگیرم بد آتیش بزن !!!

باران دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ http://barane-bahari.blogfa.com

سلام
جالب بود و خوشحالم که به خاطر این چیزا به خدای خودم نزدیک نمی شم چون همه ی اینا انتزاعیه کسی که ندیده شاید چیزی خارج از تصورات ما باشه اصلا اون که نیازی به ما نداره به خاطر رفع نیاز خودمون نباید منتظر جایزه باشیم.

ملینا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ب.ظ http://eteraaz.blogsky.com

سلام .... خوبی ... مال تو فوق العاده بود . راست میگی . چقدر غم و غصه و حرص دنیا رو میخوریم بعد میبینیم که تو این مرداب غرق شدیم ..... زیباست . خیلی

مرسی {خجالت}

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد