چپ دست

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟

چپ دست

من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم مگه نه ؟

پرستاران:

 

 

امروز بیمارستان بودم، آی که چقدر این پرستار ها گلن !!! (از اون نظر نه بی تربیت)

من همیشه به پرستار ها احترام می گذاشتم و دوستشون داشتم اما امروز واقعاً ازشون خوشم اومد.

اونا کسایی هستن که بدون داشتن هیچ انتظاری واست کار می کنن و مریضیه تو واسشون مهمه و می خوان به طور کامل مریضیه تو رو واست توضیح بدن تا نکنه بعداً دچار مشکل بشی.

امروز یه یک ساعتی تو نوبت دکتر بودم و پرستاری رو دیدم که در دقیقه جواب حداقل سه تا آدم رو، اون هم با خنده می داد و واسشون کامل توضیح می داد که قضیه چیه که نکنه دوباره دچار مشکل بشن و وقتی کارشون تموم می شد با یه لبخند بدرقشون می کرد. و سعی می کرد اسم تک تکشون رو به یاد بسپاره تا اونا رو به اسم صدا بزنه و هر کی هر چی به غیر از کارش ازش می خواست انجام می داد (طوری که به کارش ضرر نخوره) خودم دیدم نسخه ی 12.000 تومانیه یه بیمار رو با یه راهنمایی کرد 800 تومان !!!

و پرستاری رو دیدم که زیر بغل یه پیرمرد رو گرفته بود تا نکنه بخوره زمین در حالی که اون پیرمرد همراه داشت و به خوبی هم راه می رفت.

پزشکی رو دیدم که با لبخند به زنی گفت نگران نباش جواب عکسات خوبه.

درسته صحنه های دیگه ای مثل درد گشیدن یه پیرزن که شیمی درمانی شده بود هم بود اما اون توی این مهربونی ها گم بود.

 

پرستارها فرشته هایی هستن که خودشون خواستن که فرشته باشن، فقط با یه تصمیم کوچیک اما سخت و دشوار. راهی رو میرن که تهش بهشته اما تا آخر راه رفتن و توی راه موندن مهمه. شیطان از فرشته ها زیباتر و والاتر بود اما به ته راه نرسید.

 

می خوام بحث رو به شیطان بکشم.

شیطان معلم فرشته ها بود. روزی در جمع فرشته ها گفت:"روزی یکی از ما سر پیچی خواهد کرد و رانده خواهد شد" (این پیش بینی رو کرد، اما هیچ وقت نفهمید اون خودش اون یک نفره)

می گن مردی شیطان رو در خواب دید با چهره ای زیبا و گفت تو که این قدر زیبایی پس چرا تو رو زشت تعریف می کنن ؟؟؟

شیطان گفت قلم در دست دشمنانه.

می دونید شیطان یه بار سر پیچی کرد و اما ما آدم ها خودم رو می گم. روزی چند بار گناه می کنی ؟؟؟

 

پرستارها واقعاً فرشتن که بحث رو به شیطان کشوندن.

نظرات 5 + ارسال نظر
بابک.پ.25 شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.bishehsar.blogsky.com

سلام
خب اره پرستارا خیلی زحمت کشن. اما نوع بیمارستان هم فرق می کنه. هستن بیمارستان هائی که پرستارش به جای ویزیت بیمارا داره بلوتوث بازی می کنه.
ولی در کل یه خسته نباشید به همشون چه خوباش و چه معمولی هاش می گم.
در ضمن فرشته ها از داشتن خاصیتی به نام هوای نفس محرومند. پس اونا کار شاقی نمی کنند که گناه نمی کنند. این ما ادما هستیم که باید با داشتن هوای نفس باز هم مواظب رفتار خودمون باشیم.واسه مینه که خدا هوای مارو بیشتر داره
بای بای
کجاست وبلاگ خاطرات شما؟

سلام

وبلاگ خاطراتم که سکرته
شرمنده ات شدم (اونایی که اونو می خونن اینو نمی خونن و اونایی که اینو می خونن اونو نمی خونن)
شاید هوای نفس نداشته باشن اما سر کشی می کنن. فرشته ی نفرین شده ای رو می شناسم که هزاران ساله روی زمین با بالهای سوخته زندگی می کنه و ذکر خدا رو می گه اما خدا واسه اونا در توبه نذاشته . . .
>>خدا یا شکرت از این همه نعمت

نهنگ یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.nahang.blogsky.com

نیما خیلی تند تند آپ میکنی!(البته این خیلی خوبه!)ولی من یادم میره که واسه همشون کامنت بزارم!البته تو خیلی مهربون و خوبی که هیچ وقت منو فراموش نمی کنی!
خب دیونه ای دیگه!

مرسی دیونه !!!

نهنگ یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ق.ظ http://www.nahang.blogsky.com

چرا چپ دست؟

من چپ دستم ذیگه !!!

باران یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ق.ظ http://barane-bahari.blogfa.com

خوبن ولی بعضیاشومنم خیلی بد اخلاقن.
واقعا شغلشون بهشون ارامشی می ده که تو زندگی خصوصیشون هم یه آرامش خاص دارن. چندتاشونو می شناسم واقعا ماهن.

منم چون از نزدیک می شناسمشون این رو با جرعت گفتم

سوفیا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ق.ظ

سلام ببخشید شما همونید پس چرا ایقدر عوض شدید این چند روز که به خاطر امتحانات بهتون سر نزدم بزرک شدید؟یا یکی دیگه هستید؟؟؟؟؟!!!!

من نمی دونم نمی شه من یه پست جدی بدم ؟؟؟؟
بابا من همونم دیگه
البته نبودی اطفاقاتی (اتفاقاتی) افتاد اگه تونستی برو من چپ دستم و کامنت هاش رو بخون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد